Můj účet / Přihlásit se
Zpět do obchodu

Registrace

Nejčastěji kladené otázky

Zde uvádíme přehled nejčastějších dotazů. Pokud mezi nimi ten svůj nenajdete, rádi jej zodpovíme.

  1. Jak nás kontaktovat?
  2. Mohu zrušit nebo upravit svou objednávku, když jsem ji již odeslal/a?
  3. Mohu získat zboží, které již není dostupné?
  4. Kdy a jak dostanu svou zásilku?
  5. Jak se dozvím předpokládaný datum doručení své objednávky?
  6. Je možné si domluvit konkrétní hodinu doručení u zásilkové služby?
  7. Zasíláte zboží i na Slovensko? Do you ship to any other countries?
  8. Kolik stojí doprava, jaké jsou způsoby platby?
  9. Co znamená dobírka, jak nejlépe vybrat a zkombinovat způsoby dopravy a platby?
  10. Mohu platit za zboží platební kartou?
  11. Jak funguje platba předem na účet
  12. Je možné si vybrat zboží přímo v místě osobního odběru?
  13. Co když si omylem objednám něco jiného?
  14. Jak vrátím zboží?
  15. Mohu zboží vyměnit za jiné?
  16. Kdy mohu očekávat zpět peníze za vrácené zboží?
  17. Jak dlouho mám na vrácení zboží?
  18. Mohou vrátit použité zboží?
  19. Jak mohu reklamovat zboží?
  20. Platíte v případě reklamace poštovné?
  21. Můžu vrátit/reklamovat zboží přímo na výdejním místě?
  22. Co když vracím jen část zásilky?
  23. Proč musím něco platit, když si nepřevezmu zásilku?
  24. Kde se můžu podělit s ostatními, jak se u Vás nakupuje?
  25. Jak získám 10% slevu „napořád“?
 
  1. Jak nás kontaktovat?
    Telefonicky: +420 311 440 029
    Na Vaše telefonáty se těšíme každý všední den od 8:00 do 16:00 hod.
    E-mailem: info@asombroso.cz

     
  2. Mohu zrušit nebo upravit svou objednávku, když jsem ji již odeslal/a?
    U plateb převodem na náš účet máte o něco více času. Pokud už je platba připsána na našem účtu a rozhodnete se objednávku stornovat nebo zrušit pouze část, pošleme Vám přeplatek zpět na účet. Pokud si naopak přiobjednáte, balíček zde „v teple" ponecháme a jakmile doplatíte rozdíl, může spěchat za Vámi. Samozřejmě uděláme co je v našich silách. Změna je možná u balíčků zasílaných na dobírku vždy do 14:00 hod, než je dostane do své moci přepravní služba.

  3. Mohu získat zboží, které již není dostupné?
    Zboží, které se zobrazuje jako nedostupné, nelze objednat, protože ho v takovou chvíli nemáme skladem.
    Ochočili jsme proto pro vás hlídacího psa: pes_1
    Ten bude pozorně sledovat náš systém, a jakmile bude výrobek naskladněn, odešle Vám zprávu do e-mailu. Můžete nás také kontaktovat a my Vám sdělíme případný termín naskladnění.

  4. Kdy a jak dostanu svou zásilku?

    Osobní odběr:

    Nové Strašecí: Balíček na vás bude čekat pěkně v teploučku 7 pracovních dní od zaslání objednávky, na výdejním místě v ulici Nádražní 1081. Můžete nás navštívit ve všední dny od 8:00 do 16:00 hodin. Protože víme, že se určitě již nemůžete dočkat, objednávku se budeme snažit připravit co nejrychleji. Vyčkejte však, prosím, na potvrzovací e-mail.
     

    ppl_2 Jelikož umíme zázraky téměř na počkání a většinu výrobků máme skladem, objednávky zaslané do 14:00 hod.  předáváme dopravci ještě ten samý den. Víkendové objednávky jsou vyřizovány v pondělí. Jakmile balíček opustí náš sklad, zašleme Vám e-mail s jeho unikátním sledovacím číslem. Následující pracovní den pak očekávejte informační SMS od řidiče. Pohyb svého balíčku můžete sledovat na https://www.ppl.cz/ nebo se informovat na tel. čísle: 225 331 500. Zde také lze nahlásit případnou změnu adresy nebo čas doručení - pokud zjistíte, že musíte být v tuto dobu úplně někde jinde. PPL nabízí také večerní doručení v době od 17:00-21:00 hod. Výčet PSČ, kde je tato služba možná naleznete na této stránce. Standardní doba uložení zásilky je 7 dnů a lze ji po dohodě s PPL prodloužit. 
     

    dhl_1 vám expresně doručí balíček na Slovensko.
    Je to přece jenom delší cesta, proto očekávejte doručení třetí pracovní den po odeslání zásilky. Platbu předáte řidiči v EUR dle aktuálního denního kurzu. Platba předem na účet není v tomto případě možná. 
     

    do_ruky
    Jelikož umíme zázraky téměř na počkání a většinu výrobků máme skladem, objednávky zaslané do 14:00 hod. předáváme dopravci ještě ten samý den. Víkendové objednávky jsou vyřizovány v pondělí. Jakmile balíček opustí náš sklad, zašleme Vám e-mail s jeho unikátním sledovacím číslem. Následující pracovní den pak očekávejte informační SMS nebo e-mail ze systému ČP. Jedná se vždy o „Balík do ruky", ale nemějte obavy, pokud Vás doručovatel nezastihne, můžete si balíček následně vyzvednout na svojí doručovací poště. Informace o své zásilce lze také získat na bezplatné zákaznické lince ČP: 840 111 244. Standardní doba uložení zásilky je 7 dnů a nelze ji prodloužit. 
     

    zasilkovna_1
    Jelikož umíme zázraky téměř na počkání a většinu výrobků máme skladem, objednávky zaslané do 11:00 hod. předáváme dopravci ještě ten samý den. Víkendové objednávky jsou vyřizovány v pondělí. Jakmile balíček opustí náš sklad, zašleme Vám o tom e-mail. Váš balíček bývá doručen na výdejní místo zpravidla za 1 pracovní den a v tomto okamžiku obdržíte e-mail nebo SMS přímo od Zásilkovny. Výdejní místo, které Vám nejvíce vyhovuje, si můžete najít zde na interaktivní mapě.

    Na Slovensko je to přece jenom delší cesta, proto očekávejte zprávu ze Zásilkovny 2 den od objednání. Přepočítací kurz je 25,10 Kč za 1 EUR dle fixního nastavení dopravce. Přepočítanou částku v EUR zaplatíte přímo na výdejním místě v hotovosti. 

    Na webových stránkách Zásilkovny můžete najít také otevírací hodiny, adresy a mapky jednotlivých výdejních míst, abyste nikde nebloudili. 

    Standardní doba uložení zásilky je 7 kalednářních dnů. Tuto lhůtu vám samozřejmě a rádi prodloužíme, a to telefonicky na našich kontaktních číslech nebo e-mailem. POZOR! Během předvánoční a vánoční sezóny od 1.11. do 20.12 dochází ke zkrácení úložní doby na výdejních místech na 5 dnů s maximálním prodlouženímo další 2 dny.

  5. Jak se dozvím předpokládaný datum doručení své objednávky?
    Je to snadné Objednávky, které obdržíme do 14:00 hod. - PPL a Česká pošta a do 11:00 Zásilkovna, předáme přepravní službě ještě ten samý den. Víkendové objednávky jsou vyřizovány v pondělí. Při platbě dobírkou nebo platební kartou a výběru PPL nebo České pošty budete mít balíček na stole už následující pracovní den.

  6. Je možné si domluvit konkrétní hodinu doručení u zásilkové služby?
    Jakmile zboží předáme dopravci, už nemůžeme ovlivnit termín a čas jeho doručení. Od nás obdržíte včas veškeré podklady pro sledování zásilky. Kontakty a telefonní čísla na jednotlivé přepravní služby naleznete v bodu 4. Pokud vás přepravní služba v den doručení nekontaktuje, ozvěte se prosím na naše telefonní čísla nebo e-mailem a my vám pomůžeme zjistit, kde se stala chyba.

  7. Zasíláte zboží i na Slovensko? Do you ship to any other countries?
    Tovar vám dovezieme aj na Slovensko Zadajte vašu slovenskú adresu a automaticky sa vám ponúkne možnosť dopravy až k vám (DHL) alebo cez Uloženku kde si balík vyzdvihnete na výdajnom miste.
    At the moment there is no possibility to send to other countries (except CZ and SK)

  8. Kolik stojí doprava, jaké jsou způsoby platby?

    osobni_odber
    Osobní odběr
    při platbě v hotovosti
    ZDARMA
    při platbě on-line platební kartou
    ZDARMA
    ppl_2
    PPL
    Při platbě on-line platební kartou
    119,-
    při platbě převodem na náš účet
    119,-
    Platím pak
    119,-
    při platbě na dobírku (při převzetí)
    178,-
    dhl_1
    Slovensko
    Při platbě on-line platební kartou
    149,-
    při platbě na dobírku (při převzetí)
    208,-
    do_ruky
    Česká pošta
    Při platbě on-line platební kartou
    149,-
    při platbě převodem na náš účet
    149,-
    Platím pak
    149,-
    při platbě na dobírku (při převzetí)
    208,-
    zasilkovna_1
    Zásilkovna (CZ)
    Při platbě on-line platební kartou
    79,-
    při platbě převodem na náš účet
    79,-
    Platím pak
    79,-
    při platbě na dobírku (při převzetí)
    -----
     
    Zásilkoveň (SK)
    Při platbě on-line platební kartou
    119,-
    při platbě na dobírku (při převzetí)
    -----

    Ceny jsou uvedeny včetně DPH.

  9. Co znamená dobírka, jak nejlépe vybrat a zkombinovat způsoby dopravy a platby?
    Dobírka je způsob platby, při kterém zaplatíte zboží kurýrovi nebo poštovnímu doručovateli v hotovosti penězi. Za tuto manipulaci s „hotovými penězi" si přepravní společnosti účtují další poplatky, proto je platba předem na účet nebo on-line platební kartou levnější.

    Pokud na zásilku nespěcháte a nevadí Vám, že si pro balíček někam doběhnete, nejlevnější variantou je kombinace platby předem na náš účet nebo on-line platební kartou na našich stránkách a vyzvednutí na jedné z hlavních poboček Uloženky. 

    Další v pořadí je kombinace platby předem na náš účet nebo on-line platební kartou na našich stránkách a vyzvednutí na partnerské pobočce Zásilkovny. 

    Pak už následuje PPL a Česká pošta, opět v kombinaci s platbou předem nebo on-line platební kartou na našich stránkách.

    Výše uvedené varianty zároveň patří (v tomto pořadí) k nejpomalejším. Čekáme totiž na připsání platby a balíček expedujeme 1 den po připsání platby na náš účet.

    Jestliže už se nemůžete svých zkrášlovacích přípravků dočkat nebo chcete někomu rychle udělat radost, doporučujeme platbu on-line platební kartou a způsob dopravy PPL nebo Českou poštu. Z balíčku se můžete radovat už následující pracovní den a přijede za vámi prakticky až na stůl (pokud stihnete odeslat objednávku do 14:00 hod.)

    Využíváme certifikovanou platební bránu GoPay , s níž je platba kartou bezpečná a velmi rychlá. V podstatě ihned je platba zapsána do našeho systému a faktura už „jede" do skladu k připravení. Na nic nečekáte, nelovíte drobné, jenom se těšíte na balíček.
    Pozor! U objednávek s větším počtem kusů od jedné položky doporučujeme nejprve telefonicky ověřit skladovou dostupnost. Může se totiž stát, že přijde více objednávek v jeden okamžik. Systém sám vyhodnotí pořadí a všechny objednávky nebude možné vyřídit v plném rozsahu.

    Nemáte platební kartu aktivovanou pro platby na internetu? Nevěšte hlavu a zvolte dobírku!
    Je to sice o něco dražší, ale z balíčku se můžete radovat také následující pracovní den a korunky předáte řidiči pěkně z ručky do ručky, výměnou za tu úžasnou krabici, kterou vám u nás vždy s láskou a pečlivě zabalíme (pokud stihnete odeslat objednávku do 14:00 hod.)

  10. Mohu platit za zboží platební kartou?
    Platební kartou můžete zaplatit on-line přímo na našich stránkách – DOPORUČUJEME!
    Platba platební kartou na místě (řidiči) je možná u PPL, je však plně v režii dopravce a nemůžeme ji 100% garantovat.
    Na pobočkách Zásilkovny a u České pošty není platba kartou možná.

  11. Jak funguje platba předem na účet
    Velmi jednoduše, ostatně jako vše u nás. Při zadání způsobu platby vyberete „Platba převodem". Během pár vteřin vám přijde e-mail, potvrzující přijetí objednávky. V tomto e-mailu naleznete také dispozice k platbě – číslo účtu a variabilní symbol, který je velmi důležitý, protože jedině tak platba „pozná", který balíček má u nás v systému zaplatit a dovolit pak faktuře putovat do skladu k připravení. Toto je i jedním z důvodů, proč neexpedujeme na základě zaslání potvrzení. Systém nám toto neumožňuje.
    Z časových důvodů stahujeme bankovní výpis vždy jedenkrát denně – ráno. Proto platby, které přijdou později, nevidíme v systému jako uhrazené – a expedujeme je tedy „jeden pracovní den po připsání platby".

  12. Je možné si vybrat zboží přímo v místě osobního odběru?
     
    Bohužel to možné není. Jsme internetový obchod a náš sklad je tomu plně přizpůsoben. I když by to bylo pěkné, nemohou se u nás prohánět zákazníci s nákupními vozíky.

  13. Co když si omylem objednám něco jiného?
    Buďte bez obav, NEPOUŽITÉ zboží můžete vrátit v zákonné lhůtě 14 dnů od obdržení. V takovém případě se jedná o „Odstoupení od smlouvy" Zabalte pečlivě výrobek do krabice a odešlete na naši adresu:

    Asombroso.cz
    Nádražní 1081
    27101 Nové Strašecí

    Přiložte formulář Odstoupení od smlouvy. Vyplňte klidně rukou a uveďte číslo účtu, kam máme vrátit platbu. Samozřejmě nám můžete přinést zboží osobně na naše výdejní místo (ve všední dny od 8:00 do 16:00 hod) V případě platby objednávky v hotovosti lze vyplatit částku z pokladny na místě. V případě dobírky nebo platby na účet odešleme platbu na váš účet.

  14. Jak vrátím zboží?
    Buďte bez obav, NEPOUŽITÉ zboží můžete vrátit v zákonné lhůtě 14 dnů od obdržení. V takovém případě se jedná o Odstoupení od smlouvy Zabalte pečlivě výrobek do krabice, aby se cestou nepoškodil a odešlete na naši adresu:

    Asombroso.cz
    Nádražní 1081
    27101 Nové Strašecí

    Přiložte formulář Odstoupení od smlouvy. Vyplňte klidně rukou a uveďte číslo účtu, kam máme vrátit platbu. Samozřejmě nám můžete přinést zboží osobně na našem výdejní místo (ve všední dny od 8:00 do 16:00 hod) V případě platby objednávky v hotovosti lze vyplatit částku z pokladny na místě. V případě dobírky nebo platby na účet odešleme platbu na váš účet. Formulář můžete zaslat také na e-mail: info@asombroso.cz

  15. Mohu zboží vyměnit za jiné?
    Zboží není možné vyměnit. Můžete odstoupit od smlouvy, viz bod 14 a poté si udělat novou objednávku na našich stránkách.

  16. Kdy mohu očekávat zpět peníze za vrácené zboží?
    Platby za vrácené zboží zasíláme zpravidla každý pátek, nejpozději však do 7 dnů od obdržení zboží.

  17. Jak dlouho mám na vrácení zboží?
    14 dní od doručení

  18. Mohu vrátit použité zboží?
    U kosmetických přípravků toto bohužel opravdu nelze, a to z hygienických důvodů.

    Mějte také prosím, na paměti, že jsme internetový obchod. Když si k nám zavoláte o radu, bude nám vždy potěšením vám poradit dle našeho nejlepšího vědomí a svědomí. Avšak většinou pouze vaše kosmetička zná potřeby vaší pleti a dokonale, ví, jak reaguje na ten který produkt či složení. Telefony nám zatím ještě bohužel neumožňují vaši pleť vidět a zároveň si na ni sáhnout. Berte tedy prosím naše doporučení čistě jako orientační. Z tohoto důvodu u nás lze zakoupit vzorečky k vyzkoušení. Pokud se rozhodnete rovnou experimentovat, počítejte s tím, že produkt vám nemusí vyhovovat. Budete se divit, ale když je na krému napsáno, že je určen pro suchou pleť, nemusí vyhovovat všem zákazníkům, kteří mají suchou pleť (nebo si to třeba pouze myslí). Zrovna tak, jako okurky od profesora Rhona z Bubenče se někomu můžou zdát příliš kyselé a někomu nikoli.

    POZOR! Podmínky pro vrácení použitého parfému:

    Při jakékoliv změně obalu zboží (odstranění plomb, bezpečnostních nálepek,/štítků, poškození štítku zboží, odstranění krytek rozprašovače, ozdobných prvků flakonů či dalších obdobných součástí atd. Dále jen „rozbalené zboží“) lze označit zboží za opotřebované. Za rozbalené se považuje i zboží, jehož vnější papírový nebo obdobný obal byl otevřen za porušení bezpečnostní nálepky/štítku.

    Vrácená částka za použité zboží se odvíjí od míry jeho opotřebení a vychází z níže uvedeného přehledu:

    Stav zboží:

    Nové, nepoužité, nerozbalené                                                100% částky

    Rozbalené, částečně spotřebované do 5ml                        75% částky

    Rozbalené, částečně spotřebované do 20% objemu      50% částky

     

  19. Jak mohu reklamovat zboží?
    Nebojte se, zabalte výrobek pečlivě do krabice a odešlete na naši adresu:

    Asombroso.cz
    Nádražní 1081
    27101 Nové Strašecí

    Přiložte Reklamační protokol. Samozřejmě nám můžete přinést zboží osobně na naše výdejní místo (ve všední dny od 8:00 do 16:00 hod).Protože víme, jak je to nepříjemné, snažíme se vyřídit reklamaci vždy co nejrychleji.
    30-ti denní zákonná lhůta bývá většinou „předběhnuta". Reklamační řád najdete zde. Reklamační protokol můžete zaslat také na e-mail: info@asombroso.cz

  20. Platíte v případě reklamace poštovné?
    Ne, v případě reklamace hradí poštovné prodávající, tedy my.

  21. Můžu vrátit/reklamovat zboží přímo na výdejním místě?
    Ano, vždy vás rádi uvidíme v pracovních dnech od 8:00 do 16:00 hod.

    Asombroso.cz
    Nádražní 1081
    27101 Nové Strašecí
     

  22. Co když vracím jen část zásilky? Co když vracím celou zásilku?
    V případě vrácení (odstoupení od smlouvy) části zásilky, poštovné nevracíme a taktéž poštovné směrem k nám hradí zákazník.
    Pokud vám byl se zásilkou zaslán dárek, budete jej muset poslat zpět, a to pokud vrácením této části zásilky nebudete již splňovat podmínku pro jeho ponechání.

    V případě vrácení (odstoupení od smlouvy) celé zásilky, vracíme poštovné, které zákazník uhradil společně s objednávkou, poštovné směrem k nám však hradí zákazník.

  23. Proč musím něco platit, když si nepřevezmu zásilku?
    Od chvíle, kdy nás potěší vaše objednávka do okamžiku, kdy balíček čeká na vyzvednutí je to spousta práce. Fakturujeme, balíme, kontrolujeme, expedujeme. A samozřejmě platíme poštovné dopravci, obalový a výplňový materiál - a to v každém případě. Když se pak balíček vrátí, nastává stejný postup, jen v opačném pořadí.

    Odvodit, kdy bude balíček expedován, je velmi jednoduché (i z našeho informačního mailu). Přesto vám rádi expedici znovu potvrdíme telefonicky nebo e-mailem. Pokud zjistíte, že potřebujete například nečekaně odjet, prosíme, pověřte převzetím jinou osobu (lze u PPL i Uloženky), nebo nám zavolejte či napište – můžeme společně změnit datum odeslání nebo prodloužit dobu vyzvednutí, pokud už je balíček na cestě. (Toto bohužel nelze u České pošty). Tím zamezíme tomu, že se balíček vrátí jako nechtěný zpět do skladu, společně se všemi vynaloženými náklady a marnou prací všech zúčastněných - od skladu až po řidiče přepravní služby. Věříme, že společně to zvládneme! 

  24. Kde se můžu podělit s ostatními, jak se u Vás nakupuje?
    Jsme rádi, že Vás máme! Napište nám na Facebook, Instagram nebo na náš e-mail. Každý podnět nás posune zase o krok dál.

  25. Jak získám 10% slevu „napořád“?
    10% slevu napořád, získá zákazník, který se zaregistruje a registraci potvrdí v odkazu, který mu přijde do e-mailu.  Po přihlášení do zákaznického účtu  vytvoří první objednávku, která je ještě bez 10% slevy. Pokud tuto objednávku zaplatí a převezme, při příští objednávce již uvidí ve svém zákaznickém účtu ceny ponížené o 10% věrnostní slevu.  Pozor! Pro získání slevy je vždy třeba se před objednáním nejprve přihlásit.  Slevu nelze aplikovat zpětně.

  26. Jak funguje platba přes Platím pak?
    PlatímPak je služba, která vám umožní odložit si platbu v e-shopu o 30 dnů. Částku za vás uhradí Raiffeisenbank a vy ji do 30 dnů vracíte bance a to bez jakýchkoliv poplatků a navýšení. Banka si nejprve ověří vaši identitu a pak během 30 vteřin rozhodne o schválení nebo zamítnutí žádosti.
    Veškeré informace naleznete zde: https://platimpak.cz/caste-dotazy